Мета: формувати уявлення про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті; вчити помічати прояви поганої поведінки , на прикладі героїв відомих казок; розвивати уміння слухати дорослого та виконувати словесні вказівки, мовлення та вміння відповідати на запитання; активізувати в мовленні ввічливі слова; виховувати біжання творити добро, бути дружніми, доброзичливими, чуйними.
Структура заняття:
1. ПривітанняДоброго ранку,
Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Тупають ніжки,
Працюють голівки
Та сяють усмішки.
Доброго ранку,
Доброго дня!
Бажаєте ви,
І бажаю вам я!
Тупають ніжки,
Працюють голівки
Та сяють усмішки.
Доброго ранку,
Доброго дня!
Бажаєте ви,
І бажаю вам я!
2. Розповідь вихователя про країну Добра.
(Вихователь пропонує відправитися в країну Добра на чарівному килимі. Але відправитися в подорож зможуть лише ті, хто знає чарівні слова)
3. Словесна гра: "Чарівне слово"
4. Пальчикова гра: "На килимі"
5. Психогімнастика "Емоції"
6. Дидактична гра: "Відгадай казку"
7. Читання мирилки
Мирилка летіла,На плече сіла,
Сказала тихенько:
— Миріться швиденько!
8. Підсумок заняття.
Діти, вам сподобалася наша подорож?
Немає коментарів:
Дописати коментар