Мета: вчити дітей навичкам культури спілкування, розвивати вміння вести діалог; формувати вміння вислуховувати свого співрозмовника, не перебивати його під час розмови; розвивати вміння ввічливо просити про що-небудь та дякувати за послугу; виховувати культуру поведінки.
Структура заняття:
1. Сюрпризний момент
В гості до діток прийшов зайчик.
- Доброго дня, дітки. Я хочу з вами познойомитися! мене звати Вуханчик.
(Діти по черзі вітаються та називають своє і'мя.)
2. Зайчик пропонує діткам відправитися в школу ввічливості.
Раз-два, вище ніжку,
ми крокуєм по доріжці.
Стрибнем враз через струмок,
обійдемо цей горбок.
По місточку через річку.
сядем разом на травичку.
3. Обговорення правил поводження на уроці у школі ввічливості.
Діток зустрічає Лісовичок.
4. Дидактична гра "Добрі та погані вчинки"
(із картинок діти обирають лише ті, на яких зображено хороші вчинки. Лісовичок пропонує скласти коротеньку розповідь за даними картинками)
Лісовичок:
- Молодці малята, всі справилися з завданням! А наш урок закінчився, але я чекатиму вас наступного разу! До зустрічі, любі дітки!
(Дітки прощаються з Лісовичком та зайчиком-Вуханчиком)
5. Підсумок заняття. (діти повертаються зі школи ввічливості)
Станем разом на травичку,
перейдемо через річку.
Обійдемо цей горбок,
стрибнем враз через струмок.
Раз-два, вище ніжку,
ми крокуєм по доріжці.
Вихователь підводить підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар