Вивчення вірша
П. Воронько "Їжачок-хитрячок"
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з творами дитячої художньої літератури; формувати вміння дітей уважно слухати і розуміти віршовані твори, чітко і виразно промовляти їх за допомогою опорних картинок(мнемотехніка), вміння працювати за зразком, слухати дорослого й виконувати його інструкції, активізувати мову дітей словами:шпички, піджачок, рід. Розвивати уяву, пам'ять. Виховувати бажання слухати художні твори.
Матеріал: загадка, мнемотаблиця до вірша П.Воронько" Їжачок - хитрячок", ілюстрації їжачка.
Структура заняття
1.Організаційний момент (загадка про їжачка)
2.Бесіда відповідно темі
3.Гра "Що їсть їжачок?"
4.Виразне читання вірша: Їжачок-хитрячок
Із голок та шпичокПошив собі піджачок.І у тому піджачкуВін гуляє по садку.Натикає на голкиГруші, яблука, сливки.І до себе на обідВін скликає цілий рід.
5.Повторне читання вірша за таблицею
6.Запитання,пояснення слів (шпички, піджачок, рід)
7.Повторення вірша за вихователем
8.Читання вірша за бажанням дітей
Немає коментарів:
Дописати коментар