Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 30 вересня 2022 р.

Літературне +Театральне образотворення

Вивчення вірша 
П. Воронько "Їжачок-хитрячок"
     Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з творами дитячої художньої літератури; формувати вміння дітей уважно слухати і розуміти віршовані твори, чітко і виразно промовляти їх за допомогою опорних картинок(мнемотехніка), вміння працювати за зразком, слухати дорослого й виконувати його інструкції, активізувати мову дітей словами:шпички, піджачок, рід. Розвивати уяву, пам'ять. Виховувати бажання слухати художні твори.
      Матеріал: загадка, мнемотаблиця до вірша П.Воронько" Їжачок - хитрячок", ілюстрації їжачка.
Структура  заняття
1.Організаційний момент (загадка про їжачка)
2.Бесіда відповідно темі
3.Гра "Що їсть їжачок?"
4.Виразне читання вірша:   Їжачок-хитрячок
Із голок та шпичок
Пошив собі піджачок.
І у тому піджачку
Він гуляє по садку.
Натикає на голки
Груші, яблука, сливки.
І до себе на обід
Він скликає цілий рід.
5.Повторне читання вірша за таблицею
6.Запитання,пояснення слів (шпички, піджачок, рід)
7.Повторення вірша за вихователем
8.Читання вірша за бажанням дітей
9.Підсумок

Немає коментарів:

Дописати коментар