Шукати в цьому блозі

понеділок, 23 травня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

 Тема. Шпаківня

               Програмовий зміст: вчити дітей малювати предмети, що складаються з частин прямокутних, круглих; розміщувати зображення посередині аркуша; закріплювати вміння зафарбовувати площину фарбою; розвивати чуття кольору, координацію рухів, увагу; виховувати турботливе ставлення до птахів.

                  Матеріал: ілюстрації (шпак, шпаківня), білий папір, фарби (чорна, жовта, зелена, синя), стаканчик з водою, пензлик, серветка.

 Структоровані завдання

1.     Організаційний момент. Психогімнастика «Сонце»
2.     Розгляд ілюстрації  «Весна»
3. Читання вірша Грицька Бойка «А ми шпаківні будували».
4. Бесіда за змістом твору.
5. Гра «Знайди для шпаківні пташку»
6.  Розглядання ілюстрацій. (Різні шпаківні)
7. Пальчикова гімнастика
8. Показ прийомів малювання: прямокутної шпаківні, круглого віконечка для птахів та даху.
9. Самостійна робота дітей.
10. Підсумок 

Вивчння скоромовки:  Сів шпак на шпаківню,

                                       Заспівав шпак півню:

                                       "Ти не вмієш так як я,

                                        Так як ти, не вмію я!"



Немає коментарів:

Дописати коментар