Шукати в цьому блозі

вівторок, 31 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

             Тема. Величина предметів:   
           порівняння за розміром. Кількісна лічба

            Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за величиною (великий, маленький, довгий, корткий); формувати уявлення про понят­тя «порівну»; вправляти в кількісній лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять, уяву, мислення; виховувати уважність.

             Матеріали: червона й синя смужки,  їжачок й ведмедик; три великі м’ячі, три ма­ленькі; картки для вправи «Продовж ряд»;  картки із зображенням двох кругів, два маленькі метелики червоного кольору, два великі мете­лики жовтого кольору.

Структурні завдання

1.                 Організаційний момент.  Психогімнастика. 

2.        До їжачка прийшов в гості ведмедик 

3.        Гра "Порівняй стрічки"  (за довжиою)

4.                Гра «М'ячі» (визначення кольору та величини)

5.        Гра  "Порахуй скільки"

6.        Фізкультхвилинка.

Сів метелик на травичку

І рахує рахівничку.

Раз, два, три — ти, метелику, лети.

Крильця вже за головою,

Тож дивись перед собою.

Крильця зводимо вперед.

Мов метелики літаєм,

Крильця зводим, розправляєм.

7.                  Гра «Розклади метеликів»

8.                  Вправа «Продовж ряд».

9.                  Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар