Як природу збережемо, так здоров'я враз знайдемо
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про те, що людина - частинка природи. Вчити дітей дотримуватись законів природи, тому що це необхідно як для здоров'я людини, так і для здоров'я природи. Закріпити та поглибити знання дітей про повітря та воду, їхні властивості, про значення води , повітря , сонця, для всього живого. Формувати елементи екологічного світорозуміння, екологічної вихованості. Розвивати позитивне емоційно – ціннісне ставлення до природного довкілля. Виховувати бажання оберігати рідну природу, примножувати її, не псувати навколишнє середовище шкідливими звичками .
Cтруктура заняття
1.Організаційний момент. Вітання з малятами.
2.Читання вірша «Що таке природа?»
3.Загадка про сонце (бесіда про сонце)
4.Вправа «Кому потрібне сонечко».
5.Рухлива гра «Сонечко і дощик»
6.Загадка про повітря (бесіда про повітря)
7.Вправа «Кому потрібне повітря»
8.Бесіда про воду
9.Міркування «Що може забруднити природу»
10. Вправа «Розсортуй сміття»
11.Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар