Шукати в цьому блозі

вівторок, 6 грудня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

 Порівняння груп предметів. 
Орієнтування в часі
        Програмовий зміст:  формувати вміння орієнтуватися в просторі, розрізняти й правильно називати чотири пори року, закріпити поняття просторових уявлень, використовуючи слова над, під, між; продовжувати вчити розуміти й правильно використовувати слова та вирази порівну, більше на один, менше на один; учити співвідносити кількість предметів із цифрами; вміння порівнювати множини предметів. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до за­нять із математики.
        Матеріали: презентація.
Структура  заняття
1. Сюрпризний момент. Прилетіла сніжинка.
2. Гра «Пори року» (орієнтування в часі). 
3. На гастини до Саші і Маші 
4.Гра "Погодуємо пташечок"(рахунок, просторові уявлення)
5. Фізкультхвилинка.
6.Гра «Порахуй сніговиків» (стільки ж, порівну, більше на один, менше на один).
7. Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар