Шукати в цьому блозі

вівторок, 20 грудня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Порівняння множин предметів.
 Орієнтування у просторі
       Програмовий зміст: удосконалювати в умінні рахувати предмети, порівнювати множини за кількістю, визначати на скільки більше, на скільки менше, порівно (однаково); вправляти в умінні орієнтуватись у просторі, закріпити понят­тя "ліворуч", "праворуч", використовуючи прийменники над, під, вище, нижче, поряд, за, поміж і тд. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.
      Матеріал: презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання з малятами.
2. Розгляд кімнати з розкиданими іграшками.
3. Ігрова вправа "Порахуй полиці та іграшкина них".
4. Фізкультхвилинка.
5. Ігрова вправа "Знайди відміності".
6. Ігрова вправа "Хто, де знаходиться".
7. Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар