Шукати в цьому блозі

вівторок, 13 грудня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

 Порівняння множин предметів. 
Орієнтування у просторі: над, під, за, між.
       Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріпити навички орієнтації в просторі. Розвивати спостережливість, довільну пам’ять, увагу. Виховувати інтерес до за­нять із математики; вміння чути й виконувати інструкції вихователя.
       Матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
Я вітаю всіх маляток
Любих хлопчиків й дівчаток
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
2.  Гра "Порахуй та порівняй сніжинки".
3.  Гра "На яку геометричну фігуру схожі коробки"
4. Гра "Порахуй новорічні прикраси" (порівняння множин предметі)
5.  Фізкультхвилинка зі сніговичком.
6.  Гра "Назви прикраси на ялинці". 
7. Ігрова вправа "Де знаходяться подарунки" (орієнтування у просторі).
8.  Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар