Шукати в цьому блозі

вівторок, 15 листопада 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

 Величина предметів. Геометричні фігури
      Програмовий зміст: учити кількісної лічби в межах 3; закріпити поняття «вищий», «нижчий»; вміння порівнювати предмети за висотою, співвідносити кількість предметів із цифрою; продовжувати вправляти у складанні цілого з геометричних фігур.  Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.
      Матеріали: презентація
Структура заняття
1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"
Я вітаю всіх маляток
Любих хлопчиків й дівчаток
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
2. Гра «Збери небезпечні предмети».
3. Гра «На яку фігуру схоже» (геомет­ричні фігури).
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра «Песики на прогулянці» (порівняння  за висотою).
7. Гра "Знайди песикам будинки"
 8. Підсумок заняття.



Немає коментарів:

Дописати коментар