Рівність і нерівність груп предметів.
Геометричні фігури
Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порівну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фігури; Розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; організованість. Виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.
Матеріали: презентація, Ведмедик, геометричні фігури (круг, трикутник, квадрат).
Структура заняття
1. Психогімнастика. Привітання з сонечком
2. Зустріч з ведмедиком. (Ведмедик запросив нас на прогулянку до лісу. Кого він там побачив?)
3. Гра «Равлики і листоки».
4. Фізкультхвилинка. "Веселі жабенята"
5. Гра «Жабенята і латаття» геометричних фігур (круг, трикутник, квадрат).
Немає коментарів:
Дописати коментар