Шукати в цьому блозі

вівторок, 4 жовтня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

 Рівність і нерівність груп предметів.
 Геометричні фігури
        Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порів­ну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фігури; Розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; організованість. Виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.
        Матеріали: презентація, Ведмедик, геометричні фігури (круг, трикутник, квадрат).
Структура заняття
1.   Психогімнастика. Привітання з сонечком
2.   Зустріч з ведмедиком. (Ведмедик запросив нас на прогулянку до лісу. Кого він там побачив?)
3.   Гра «Равлики і листоки».
4.   Фізкультхвилинка. "Веселі жабенята"
5. Гра «Жабенята і латаття» геометричних фігур (круг, трикутник, квадрат).
6.   Підсумок заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар