Геометричні фігури.
Орієнтування в часі: спочатку, потім
Програмоаий зміст: формувати вміння розрізняти й правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; продовжувати вчити дітей розрізняти й називати геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; орієнтуватися в часі, правильно вживаючи слова спочатку, потім; вправляти в порядковій лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять; виховувати спостережливість.
Матеріали: картинки із зображенням частин доби: сонце встає, сонце високо в небі, сонце сідає, надворі темно; казка «Колобок», ілюстрації до казки; набір геометричних фігур (квадрат, трикутник, круг).
Структура заняття
1. Психогімнастика.
2. Гра «Що спочатку, що потім» (частини доби).
3. Гра «Колобок»
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Склади казку»
6. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар