Шукати в цьому блозі

вівторок, 18 жовтня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Геометричні фігури.
 Орієнтування в часі: спочатку, потім
      Програмоаий зміст:  формувати вміння розрізняти й правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; продовжувати вчити дітей розрізняти й називати геомет­ричні фігури: круг, квадрат, трикутник; орієнтуватися в часі, правильно вживаючи слова спочатку, потім; вправляти в порядковій лічбі в межах 3; розвивати довільну пам’ять; ви­ховувати спостережливість.
      Матеріали: картинки із зображенням частин доби: сонце встає, сонце високо в небі, сонце сідає, на­дворі темно; казка «Колобок», ілюстрації до казки; набір геометрич­них фігур (квадрат,  трикутник,  круг).
Структура  заняття
1. Психогімнастика.
2. Гра «Що спочатку, що потім» (частини доби).
3. Гра «Колобок»
4.  Фізкультхвилинка.
5. Гра «Склади казку»
6. Підсумок заняття.


Немає коментарів:

Дописати коментар