Шукати в цьому блозі

вівторок, 27 вересня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Орієнтування в часі. Величина предметів
         Програмовий зміст: учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір; вправляти в порівнянні предметів, різних за довжиною, використовуючи метод накладання. Розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя. Виховувати інтерес до занять із математики.
         Матеріали: презентація; картки із зобра­женням їжака й ведмедя, ілюстрації "Частини доби"; смужки різної довжини
Структура заняття
1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"
2. Зустріч з їжачком й ведмедиком.
3. Бесіда за ілюстрацією «День і ніч»
4. Розгляд картинок "Частини доби"
5. Фізкультхвилинка з танцюючим Іжачком.
6. Гра "Коли і що ми робимо" (діяльність у різні частини доби).
7. Гра «Порівняй стрічки» (довжина)
8. Підсумок
                                     

Немає коментарів:

Дописати коментар