Що живе в повітряній кульці?
Програмовий зміст: Сформувати у дітей уявлення про повітря як природне середовище, про властивості повітря; ознайомити з однією із них - і з рухом повітря (вітром); розповісти про значення свіжого повітря для життя людини; розвивати наочно-образне мислення, мовлення та допитливість; виховувати дбайливе ставлення до природи.Обладнання: повітряна кулька, аркуш паперу.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Завдання "Вдихаємо повітря".2. Спостереження за повітряною кулькою.
3. Бесіда "Чисте і брудне повітря".
4. Дослід "Теплі і холодне повітря".
5. Дослід "Зробимо вітер".
6. Дидактична гра "Що забруднює і очищує повітря?"
7. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар