Тема. Небезпечні предмети
Програмовий зміст: вчити дітей уважно слухати і переглятати відео на задану тему; за допомогою якого робити висновки та розвивати правильну поведінку під час користування небезпечними предметами; формувати уявлення про елементарні основи безпечної поведінки в побуті; розвивати пам’ять, уважність; виховувати слухняність.
Матеріал: ілюстрації із зображенням небезпечних предметів та проблемних ситуацій.
Загадайте дітям загадки про небезпечні
предмети.
Два кільця, два кінця,
А посередині цвях. (Ножиці)
То холодним, то гарячимВдома кожен мене бачив.І співаю я від жару,І пускаю з носа пару. (Чайник)
Вміє вишивати, шити,Може ґудзики пришити,Та без одягу дониніРукодільниця-кравчиня. (Голка)
Лезо в мене гостре і залізне,Вигляд маю дуже грізний.Хоч без мене і не обійдетеся —Будьте обережні й бійтеся! (Ніж)
Немає коментарів:
Дописати коментар