Шукати в цьому блозі

понеділок, 27 червня 2022 р.

Читання твору Н. Забіли «Ясоччина грядка»

                             
Мета: закріплювати уявлення дітей про весняні явища та працю на городі; вчити розуміти віршовану розповідь, відповідати на запитання за її змістом; розвивати пам’ять, увагу; виховувати любов до праці, бажання працювати.
Матеріал: ілюстрації до твору, уривок вірша Н. Забіли «Сонячно».
Структура заняття:
1. Ігрова ситуація. 
Вихователь пропонує дітям розповісти, яка
сьогодні погода.
2. Вихователь читає уривок вірша Н. Забіли «Сонячно».
— Чи добра погода? —
Спитала Маринка.
— На синьому небі
Нема ні хмаринки.
Всміхається сонце.
Усе зацвіло.
І ллється у вікна
Весняне тепло.
А люди веселі
Спішать працювати:
Копати городи,
Поля засівати,
Щоб сил набирались
Зернинки малі
У сонцем зігрітій
Вологій землі.
3. Бесіда за змістом твору.
4. Вихователь пропонує дітям послухати твір Н. Забіли «Ясоччина грядка».
5. Розглядання ілюстрацій та бесіда за змістом твору.
— Як називається твір Наталі Забіли?
— Про кого йдеться у творі?
— Кого побачила Яся?
— Що робили діти?
— Що Яся теж захотіла зробити?
— Хто їй допомагав?
— Що Яся хотіла посадити?
6. Фізкультхвилинка.
Дзінь-дзелень, дзінь-дзелень,
Працювали цілий день.
А тепер спочинем трішки,
Розімнемо ручки й ніжки.
Руки вгору, руки вниз,
На всі боки повернись.
У долоньки поплескали
І руками помахали.
Ніжками затупотіли,
Потім дружно всі присіли.
Встали хутко, посміхнулись
І до праці повернулись.
7. Дидактична гра «Що де росте».
Мета: розширювати й уточнювати уявлення дітей про овочі та
фрукти (де вони ростуть); розвивати пам’ять, мовлення, уважність.
8. Підсумок заняття.



Немає коментарів:

Дописати коментар