"Небезпечна цукерка"
Програмовий зміст: вчити дітей зображувати предмет, який складається із прямокутної та трикутної форм; учити наносити прямі лінії на трикутних формах та крапки на прямокутній, ритмічно наносячи на тло; розвивати увагу, спостережливість; виховувати акуратність у роботі.Матеріал: аркуш паперу, гуашеві фарби, пензлі, серветки.
Структура заняття:
1. Ігрова ситуація. Вихователь пропонує дітям відгадати, хто завітав до них у гості.
Знають всі — дорослі й діти,
Я смачніше всіх на світі.
Різний одяг я ношу,
Ти скуштуй мене, прошу!
Смак як і раніше маю:
Карамельний, шоколадний,
І згущений, мармеладний.
Ви скоріш до рук беріть,
Розгорніть та в рот кладіть.
Здогадались, хто така? (Цукерка)
2. Бесіда.
— Хто любить їсти цукерки?
— А чи корисні цукерки? Чому?
— А коли цукерка буває небезпечною?
— Як треба поводитись, коли незнайомець пропонує тобі на вулиці цукерку?
— Чому це небезпечно?
3. Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрацію або зразок цукерки.
Знають всі — дорослі й діти,
Я смачніше всіх на світі.
Різний одяг я ношу,
Ти скуштуй мене, прошу!
Смак як і раніше маю:
Карамельний, шоколадний,
І згущений, мармеладний.
Ви скоріш до рук беріть,
Розгорніть та в рот кладіть.
Здогадались, хто така? (Цукерка)
2. Бесіда.
— Хто любить їсти цукерки?
— А чи корисні цукерки? Чому?
— А коли цукерка буває небезпечною?
— Як треба поводитись, коли незнайомець пропонує тобі на вулиці цукерку?
— Чому це небезпечно?
3. Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрацію або зразок цукерки.
Звертає увагу на те, якої вона форми (цукерка прямокутної форми, а хвостики — трикутної).
4. Фізкультхвилинка.
Червона Шапочка маленька
По лісу йшла собі раденько.
Знайшла там ягідку червону,
Нагнулась, взяти щоб в долоню.
А далі — ягідка вгорі,
На розлогому гіллі,
Висить собі й милує око.
Зірвем її ми дітворі,
Бо ж так кортить, хоча й високо.
Підстрибнем високо мерщій.
Стрибай і ти, лишень не стій.
Затерпли рученьки від праці.
В кулак зберемо наші пальці,
А потім їх потрясемо,
Спочити пальчикам дамо.
5. Показ прийомів малювання.
4. Фізкультхвилинка.
Червона Шапочка маленька
По лісу йшла собі раденько.
Знайшла там ягідку червону,
Нагнулась, взяти щоб в долоню.
А далі — ягідка вгорі,
На розлогому гіллі,
Висить собі й милує око.
Зірвем її ми дітворі,
Бо ж так кортить, хоча й високо.
Підстрибнем високо мерщій.
Стрибай і ти, лишень не стій.
Затерпли рученьки від праці.
В кулак зберемо наші пальці,
А потім їх потрясемо,
Спочити пальчикам дамо.
5. Показ прийомів малювання.
Вихователь нагадує дітям, як
малювати прямі лінії на трикутних формах та розташовувати
крапки на прямокутній формі.
6. Самостійна робота дітей.
7. Виставка малюнків «Смачні цукерки».


малювати прямі лінії на трикутних формах та розташовувати
крапки на прямокутній формі.
6. Самостійна робота дітей.
7. Виставка малюнків «Смачні цукерки».


Немає коментарів:
Дописати коментар